dissabte, 12 d’abril del 2008

Aclariment


Encara que suposo que només jo sé que el meu bloc ha patit una petita mutilació, d'aquest fet us en vull explicar la raó: No us podeu imaginar quina va ser la meva sorpresa el dia que buscant dades sobre el Front del Segre, hi vaig trobar el conjunt de fotografies que jo havia penjat en el bloc, del meu curt recorregut per terres del Front del Segre i de la Batalla de l'Ebre, aprofitant l'anada d'intercanvi cultural a Mequiensa. Em va semblar el súmmum de la vanalitat que hi sortis una entrada que no aportava res de res a un tema tan important. Les màquines incapaces de valorar els continguts es van fixar en el titol grandiloqüent que jo hi vaig posar. Aquest treball, que hi era però que ara no hi és, li puc agrair el haver après a penjar fotografies al bloc, que segons les explicacions de l'Oriol, cal fer-ho d'una en una, cosa que també em va semblar el súmmum de la incompetència de les màquines.